۱۳۸۸ مرداد ۲, جمعه

خیمه شب بازی مشایی ، ایده کودکانه نظام برای ترمیم چهره خامنه ای !

از همان ابتدای پیش آمدن قضیه معاون اولی مشایی ، کاملا واضح بود این حرکت یک طرح از پیش تعیین شده از طرف کودتاچیان می باشد .
نکته بسیار مهم در کل جریانات اخیر ، عدم پیش بینی درست نیروهای اطلاعاتی و امنیتی نظام از واکنش مردم نسبت به تقلب در انتخابات بود ، که همین امر سلسله تصمیم های نادرست آن ها را در روزهای بعد از انتخابات رقم زد .
یکی از مهمترین این اشتباهات وارد شدن مستقیم خامنه ای به این قائله بود که در نمازجمعه بعد انتخابات رقم خورد ، اشتباهی که منجر به روشن شدن بیش از پیش اصل قضیه کودتا برای مردم شد و این قضیه به خوبی در تغییر هوشمندانه تم شعارهای خیابانی از شعارهای ضد احمدی نژاد به شعارهای ضد خامنه ای و کلیت نظام مشاهده گردید .
نظام که گمان می کرد صحبت های حکیمانه! خامنه ای فصل الخطاب قرار خواهد گرفت ، اصلا تصور وقایع روزهای بعد را نداشت و ضربه محکم دیگری در اثر اشتباه خودشان بر پیکره نظام وارد گردید و در تمام اتفاقات روزهای بعد این خامنه ای و کلیت نظام ولایت فقیه بود که محور شعارها ، گفتگوها و حتی فتواهای بعضی مراجع قرار گرفت .
دوباره نیروها و مشاوران اطلاعاتی-امنیتی برای پوشاندن گند زده شده دست به کار می شوند ، چه باید کرد ؟ باید فضایی ایجاد شود تا کم کم جایگاه از دست رفته رهبری به حالت عادی برگردد ، باید به صورت ظاهری موضوعی محل اختلاف رهبری و احمدی نژاد قرار گیرد تا مردم بین خامنه ای و احمدی نژاد تفاوت ببینند و پس از مدتی دعواهای زرگری ، با حکم ولایی خامنه ای و سر سپردن کوچک و بزرگ به این حکم ، جایگاه رهبری به عنوان فصل الخطاب تمام موضوعات تقویت شود .
این ایده شاید اگر خوب اجرا می شد می توانست در طولانی مدت کمی اثربخش باشد ( مانند قضیه 18 تیر 87 ) اما با توجه به حماقت نیروهای امنیتی به احمقانه ترین روش ممکن اجرا گردید .

ببینیم ایده بعدی آقایان چه خواهد بود .

۲ نظر:

  1. kamelan ba nazare shoma movafegh hastam in kar ra kardan ta began didi che rahbari darim va mellat dobre tarafdare rabari beshan vali in khoyali bihoodast chon mellat iran agar rahbar khodesh biyad beyne jamaate sabz dige goolesh ra nemikhoran vaghti inhame aghel too keshvr hast chera az khar dastoor begirim dige doreye dastoor dadan va paziroftan dastoor gozashte alan zamane nazardadan ast va entekhab behtarin nazar.mer30 az tafsiretoon

    پاسخحذف
  2. خیلی خوشحالم که دیگر حنای این نظام به ظاهر مذهبی و پایبند به اصول و شرع دیگر رنگی ندارد و دست اندازی آنها به مضحکانه ترین شیوه ها که نشان از عقب ماندگی آنها از زمانه و عدم درک شرایط است نابودی و عدمشان را روز به روز بیشتر به واقعیت نزدیک می کند. مشائی و سناریو او یک خیمه شب بازی ناشیانه است که حتی یک از دوستان طلبه من نیز با وجود سابقا ولایی بودن به آن به شدت می خندد. خامنه ای و حامیانش نفسهای آخرشان را می کشند. به امید آزادی و آزادگی در ایرانی آباد
    طاها

    پاسخحذف